من الأيات القرآن الكريمة
Jom Dengar Al Quran
MaCaM MaCaM BloG

Dapatkan animasi di Sini
KAMI RINDUKANMU, KEKASIH ALLAH YA RASULULLAH

Jom Ikut Mee Udang....

Tuesday, May 3, 2011

Elakkan Barah, Gunakan Tuala Wanita Beherba


Tuala wanita yang berpatent dengan rumusan herba asli- bersih, pelindung yang istimewa dan selesa digunakan- tuala wanita berfungsi dengan hak berpatent 20 tahun- tidak mengandungi florensen, selamat digunakan- 100% liputan kapas- Berkualiti tinggi dan tidak mudah tembus- Sungguh selesa dan menghindari kesensitifan kulit.

Pad ini mengandungi ramuan herba seperti:-


Mai Fang Stone (Talcum) = Menghilangkan bau dan mencegah jangkitan.
Menthae Herb (Papermint) = Mencegah kegatalan, mengurangkan rasa tidak selesa.
Ming Fang (Alumen) = Menyingkirkan toksid, membuang angin perut, menghentikan pendarahan, mencegah kesakitan.
Bing Pian (Borneol) = Menghilangkan bekuan darah, mencegah kesakitan.
Kuai Mu You (Agrilariae Lignum) = Mencegah jangkitan, melegakan kesakitan pinggang.

Kebaikan & Faedah Pad Herba Avail

PAD HERBA YANG MENGANDUNGI 17 HERBA ASLI TERPILIH


Antara kebaikan dan faedah pad herba ini ialah:-

1. Sengugut
2. Sakit Pinggang
3. Keputihan
4. Masalah Berbau
5. Membetulkan Pusingan Haid
6. Luka/Kayap/Kurap
7. Asma
8. Demam
9. Sakit Kepala/Tengkuk
10. Migran
11. Sakit Lutut
12. Sakit Belakang Semasa Haid
13. Gatal-Gatal/Berair
14. Barah Rahim/Fibroid
15. Mencegah Jangkitan Kuman di Faraj dan Pundi Kencing
16. Melancarkan Peredaran Darah
17. Masalah Susah Mengandung
18. Merangsang Seks
19. Lebih Bertenaga
20. Mengecutkan Rahim
21. Mengeluarkan Darah Beku Dalam Rahim terutamanya Selepas Bersalin atau Keguguran
22. Dapat Tidur Lena Bagi Yang Susah Tidur
23. Buasir
24. Melecur
25. Stress
26. Sakit Saraf
27. Jaundice (Demam Kuning)
28. Melebatkan Rambut
29. Tidak Datang Haid
30. Sakit Gusi/Gigi
31. Masalah Kencing Tak Lawas
32. Sakit Tapak Kaki
33. Buang Angin

Antara kegunaan lain ialah:-

1. Ditampal di Pusat ~ Kembung Perut
2. Sebagai Mask Mata/Hidung ~ Mengurangkan Selaput/Kataraks/Resdung/Selsema/Hidung Tersumbat/Mabuk Laut 3. Sebagai Pewangi ~ Dalam Kasut/Anak Tudung/Topi Keledar. 4. Untuk bayi, tampal pada lampin pakai buang untuk mencegah ruam dan kanser alat kelamin. 5 .Sakit kepala atau migrain ( tampal pada dahi ). 6. Luka, melecur, sakit sendi, kebas, sakit pinggang dan badan ( tampal pada tempat yang sakit )

KEGUNAAN PAD AVAIL LUARAN:

1. yang guna topi keledar/bertudung ~lekatkan pada topi keledar/tudung. a. elakkan rambut gugur b. kurangkan sakit kepala (migran) c. menyerap haba keluar dari kepala
2. demam ~ lekat di dahi
3. batuk/selsema ~ lekat di dada/belakang
4. sakit tengkuk, belakang, bahu, pinggang, perut, sembelit, sakit ari-ari
5. bengkak/terseliuh ~ balut di tempat yang sakit
6. lekat di tapak kaki ~ dapat ringankan badan

DALAMAN:

1. Sembelit/tak lawas ~ pakai waktu malam di ari-ari
2. Sengugut ~ disebabkan saluran dalam rahim tersumbat
3. Mengecutkan rahim dan peranakan
4. Keputihan ~ tukar setiap 2jam, sebab herba bekerja mengeluarkan kotoran
5. Haid tak teratur ~ herba bantu memecah saluran darah
6. Resdung ~ gunting lebar dan lekatkan dihidung pada waktu malam utk kurangkan kegatalan.


Healing Crisis ( perangsangan urat saraf )Perubahan yang boleh dilihat selepas seminggu digunakan:-Keputihan keluar dengan banyak. Kekotoran atau lendir gelap keluar dari faraj dan rahim. Bau busuk hanyir dan darah yang berketul - ketul dan hitam menunjukkan jangkitan kuman dan banyak kandungan toksin dalam rahim.

Cara Tuala Wanita Di Proses

Adakah anda tahu bagaimana pad yg anda pakai setiap kali datang bulan itu diproses ?



Tuala wanita diperbuat daripada serbuk pulpa kayu yang dilembutkan dan diputihkan melalui proses pelunturan dengan bahan peluntur berklorin yang menghasilkan bahan kimia iaitu dioksin. Apabila telah lembut, lapisan inilah yang dijadikan tuala wanita pakai buang dan digunakan oleh wanita diseluruh dunia pada tahun 1970.



DIOKSIN TOKSIN YANG TERSEMBUNYI DI DALAM TUALA WANITA


Bagaimana Dioksin Meresap Ke Dalam Rahim?



Darah haid yang mengalir keluar akan memasuki tuala wanita melalui permukaan jaringan atau kain bukan kapas. Gas toksid yang dibebaskan akan terus berhubung dengan kulit dan akhirnya menyebabkan jangkitan.Sekiranya tuala wanita tersebut menggunakan kain kapas semulajadi, ia akan menyerap segala gas bertoksik. Ia akan mengelakkan masalah jangkitan, ruam, gatal atau alahan.Darah haid akan mengalir keluar dari uterus dan diserap oleh tuala wanita. sejenis gas bertoksik yang dinamakan dioksin akan terbebas melalui proses pemeluapan. Dioksin akan diserap ke dalam rahim melalui saluran uterus dan akhirnya sampai di ovari melalui tiup falopio.

TESTIMONI

1. Jainun @ Zainun SedianKota Kinabalu, Sabah.
(Senggugut kronik, sakit perut & migrain)Sejak remaja lagi, saya telah mengalami masalah senggugut kronik yang mengakibatkan sakit perut dan migrain yang amat teruk sehingga saya terpaksa mengambil cuti setiap kali datang haid.Alhamdulillah, selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., masalah tersebut sudah reda. Sekarang, saya berasa selesa walaupun datang haid. Tempoh haid juga dikurangkan dari tujuh hari kepada empat hari sahaja. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd. kerana menjadikan kehidupan saya lebih selesa

2. Angela WongKeningau, Sabah
(Kekuningan & kegatalan semasa haid)Saya mempunyai masalah kekuningan dan kegatalan semasa haid. Masalah ini betul-betul merunsingkan saya. Selepas berjumpa dengan doktor, beliau memberitahu saya bahawa rahim saya telah terkena jangkitan kuman.Makcik saya yang baru menjadi pengedar Avail Beauty Sdn. Bhd. mengesyorkan saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad . Selepas menggunakannya selama seminggu, masalah yang saya hadapi hilang sama sekali ! Kini, produk yang baik dan berkualiti ini sudah menjadi sebahagian dalam kehidupan keluarga saya

3. Shablee AbidinInanam, Sabah.
(Kaki sakit, bengkak & susah berjalan)Pada Apr 2005, saya tercedera dalam permainan bola sepak. Kaki kanan saya sakit, bengkak dan susah berjalan.Pada malam itu, saya melekatkan sekeping FC Bio Sanitary Pad (Pantiliner) di kaki saya yang sakit. Saya berasa sungguh hairan kerana saya masih boleh tidur dengan lena tanpa apa-apa gangguan. Pada keesokan harinya, kesakitan yang saya alami itu hilang dan saya boleh berjalan seperti biasa. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd. Pendek kata, produk ini sangat bagus dan hebat.

4.Rozita Othman, Klang, Selangor.
(Kembung perut, kebas kaki & tangan)Saya sering mengalami masalah kembung perut kerana selalu mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga mengidap kebas kaki dan tangan disebabkan saya telah empat kali menjalani pembedahan untuk bersalin.Sejak memakai FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., saya tidak pernah lagi mengalami kembung perut walaupun mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga telah pulih dari kebas kaki dan tangan yang selama ini menganggu kesihatan saya. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.


Dengan adanya pad berherba ini,apa salahnya kita bertukar kepada jenama yg lebih medicated dan berherba. Dapat menyedut kembali segala macam bauan, lendir, keputihan serta menyembuhkan masalah wanita. Samaada anda percaya ataupun tidak banyak testimoni yg hebat2,bukan saja kepada kaum wanita,tetapi juga kepada lelaki dan juga golongan tua,seperti sakit lutut,sakit gigi,sembelit,terseliuh,sakit kepala dan sebagai nya.Harganya juga amat berpatutan,contoh. Sangat murah untuk kesihatan yang unggul!! Tuala wanita ini juga ada LAB TESTIMONIAL daripada LAB Di MALAYSIA dan SINGAPORE. Jadi kita tahu Bahan2 yang digunakan. GUNAKAN TANPA WAS-WAS. Untuk memesan Bio-Sanitary Pad, 


sila hubungi @ sms Puan Khairiah 0123397039 / 0129797364

Post a Comment

Komen Anda

Berita Semasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...