من الأيات القرآن الكريمة
Jom Dengar Al Quran
MaCaM MaCaM BloG

Dapatkan animasi di Sini
KAMI RINDUKANMU, KEKASIH ALLAH YA RASULULLAH

Jom Ikut Mee Udang....

Sunday, February 27, 2011

Nak Jadi Kaya ??


[RM] Malaysia mempunyai lebih kurang 5 juta orang pelajar berusia dari 7 hingga 21 tahun. 10% daripada 5 juta ialah 500,000 orang pelajar. Angka ini mewakili jumlah ibu bapa yang memerlukan produk minda untuk membantu anak-anak mereka berdepan dengan beban dan cabaran akademik yang tinggi.

Bagaimanakah angka ini dapat membantu anda? Rajaminda ada jawapannya. Melihat kepada jumlah ini, di hadapan anda terbentang luas peluang untuk mengajak para ibu bapa menyertai RajaMinda secara perkongsian bijak. Melalui kaedah ini, ibu bapa dapat membekalkan produk minda kepada anak-anak pada kos yang lebih rendah kerana mendapat diskaun sehingga 20%. Adalah lebih menjimatkan apabila setiap ibu bapa mengajak rakan-rakan menyertai dunia RajaMinda kerana mereka akan mendapat pelbagai bonus yang boleh dijadikan sumber kewangan untuk mendapatkan produk minda. Dengan perkataan lain, menyertai dunia RajaMinda, membolehkan anda mendapat produk mengaktifkan minda secara PERCUMA!

Duit semakin dikejar semakin jauh ia lari. Oleh itu, jangan kejar duit. Sebaliknya apa yang perlu anda lakukan ialah mempunyai rasa tanggungjawab untuk memberitahu ibu bapa di luar sana bahawa terdapat produk mengaktifkan minda yang telah terbukti boleh membantu anak-anak mereka berdepan dengan beban akademik hari ini. Berkongsi sahaja dengan mereka tentang kebaikan produk ini dan faedah yang akan mereka perolehi. Pencapaian akademik anak-anak menjadi lebih baik dan membanggakan mereka. Kejayaan anak-anak ini, nilainya tidaklah seberapa kalau dibandingkan dengan apa yang mereka belanjakan untuk membantu anak-anak mereka dengan menyertai dunia RajaMinda.

Dari segi psikologi, ibu bapa tidak begitu berkira berbelanja untuk anak-anak mereka. Lebih-lebih lagi dalam soal pendidikan. Pendidikan pula tidak begitu terjejas apabila dunia mengalami krisis kewangan. Pendidikan hari ini adalah satu keperluan yang diberi keutamaan oleh ibu bapa dan kerajaan. Peluang untuk anda mendapat ahli-ahli baru menyertai dunia RajaMinda amat cerah. Dengan sistem dan sokongan yang berterusan, RajaMinda mampu membantu negara membina minda perdana atau ‘towering personality’ selaras dengan hasrat kerajaan melahirkan modal insan bertaraf dunia.

Ayuh! Tetapkan matlamat berapa orang ibu bapa yang ingin anda kongsikan kebaikan program RajaMinda setiap bulan,setiap minggu dan setiap hari. Usaha anda cuma berkongsi seramai mungkin ibu bapa yang anda temui di luar sana. Pelbagaikan kaedah pemasaran sama ada secara online atau offline. Bertukar banner, iklankan di ruangan iklan percuma atau berbayar, menyertai forum, blog, groups, Sebarkan handbill, kad perniagaan, temui ibu bapa di karnival usahawan, expo pendidikan, mesyuarat PIBG, KFC, McDonald, Pizza Hut, kedai buku dan di mana sahaja. Sama ada mereka ingin menyertai anda atau tidak, usah difikirkan sangat. Tugas anda hanyalah menyampaikan sahaja berita baik ini kepada mereka. Semakin ramai ibu bapa yang anda temui , semakin ramai yang akan menyertai anda. Apa yang perlu anda sampaikan ialah KEBAIKAN produk dan FAEDAH menyertai dunia RajaMinda. Ingat, ini bukan skim cepat kaya kerana sekiranya anda hendak cepat kaya, RajaMinda tidak sesuai untuk anda. RajaMinda boleh menjadikan anda kaya tetapi bukan CEPAT KAYA.


sumber

Post a Comment

Komen Anda

Berita Semasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...